fbpx

Nieuws

Het laatste nieuws van Studio A12

Jouw 1,5 meter-event bij Studio A12

Studio A12 opent per 1 juni weer haar deuren! Vanaf 1 juni ben je weer van harte welkom bij ons in Bunnik en is het weer mogelijk om met groepen tot 30 personen een event te organiseren bij Studio A12. Want hoe leuk online meetings ook kunnen zijn, er gaat niets boven een bijeenkomst met echte ontmoetingen, gezellige gesprekken en lekker eten.

Uiteraard houden wij rekening met de richtlijnen van het RIVM om jouw evenement zo veilig mogelijk te organiseren. Bent u benieuwd hoe dat er in de praktijk uit gaat zien? Hieronder hebben we de belangrijkste vragen en antwoorden voor u uitgewerkt. Staat jouw vraag er niet tussen of heb je interesse in een 1,5 meter-event? Neem dan contact met ons op.

Neem contact met ons op

V: Wat zijn 1,5 meter-evenementen?
A: Dat zijn evenementen waarbij bezoekers gedurende het hele evenement 1,5 meter afstand kunnen houden van anderen. Met wat aanpassingen op onze locatie en (als dat nodig is) in jouw programma is dat geen enkel probleem.

V: Waarom zou ik zo’n 1,5 meter-evenement organiseren?
A: Ondanks dat digitale evenementen ook zeker kunnen, gaat er niets boven echte ontmoetingen. Het praat makkelijker, het is gezelliger én je kunt genieten van goed eten. Tijdens een 1,5 meter evenement is dit absoluut mogelijk.

V: Hoe wordt er gezorgd dat mijn gasten zich aan de 1,5 meter afstand houden?
A: Onze ruimtes zijn multifunctioneel inzetbaar en kunnen we op de meest praktische manieren indelen. Het aantal gasten bepaalt welke ruimtes we hiervoor gebruiken en hoe we ze zullen inrichten.

V: Kunnen jullie ons helpen met de juiste voorbereidingen voor mijn gasten?
A: Jazeker! Voor aanvang van het evenement stuur je de informatie over het evenement naar jouw deelnemers. Bij aankomst op de locatie reinigen gasten eerst hun handen en stellen we een aantal controlevragen. Daarna hangen ze zelf hun jas in de garderobe. Ons team zorgt voor de wachtrij voor de entree, de afzonderlijke ruimtes en de toiletten.

V: Hoe worden de pauzes en de lunch geregeld?
A: Er wordt gewerkt met buffetten waarbij we je de koffie of lunch overhandigen. Hiervoor werken we in tijdshifts zodat niemand onnodig hoeft te wachten of andere gasten tegen het lijf loopt.

V: Is er een ruimte waar we koffie kunnen drinken of lunchen?
A: Je lunch of drankje neem je mee naar de ruimte waarin de bijeenkomst plaatsvindt. Indien de ruimte beschikt over een eigen terras kunnen jouw gasten ook daarvan gebruikmaken.

V: Hoe kan ik de richtlijnen en RIVM-regels met mijn gasten delen?
A: Een van onze teamleden zal, zodra iedereen aanwezig is, jouw gasten welkom heten en een korte instructie over de voorzorgsmaatregelen verzorgen.

V: Is het ook mogelijk om break-outsessies organiseren?
A: Natuurlijk, dat blijft mogelijk! In plaats van dat we de gasten van ruimte laten wisselen, vragen we de trainers, sprekers of workshopleiders dit te doen. Hierdoor minimaliseer je het aantal bewegingen door de locatie en blijft het voor iedereen makkelijker om afstand te houden.

V: Blijft het mogelijk om de toiletten te gebruiken?
A: Voor alle toiletten zijn markeringen aangebracht op de vloer, zo kan er veilig worden gewacht. Een deel van de urinoirs is buiten gebruik, om te voorkomen dat gasten te dicht bij elkaar komen. Daarnaast is de frequentie van het schoonmaken verhoogd, hygiëne gaat boven alles!

V: Hoe gaan jullie om met de hygiëne van de ruimtes?
A: Meerdere keren per dag worden alle tafels, stoelen en andere oppervlaktes gereinigd. Daarnaast staan er in elke ruimte genoeg handgelflacons en worden de bijbehorende prullenbakken meerdere keren per dag geleegd.

V: Is het mogelijk om na afloop te borrelen?
A: Jazeker, hiervoor wordt een borrelbuffet verzorgd.

Organiseer nu je event met toegangsbewijs