fbpx

Maatregelen

de evenementenlocatie waar beleving centraal staat

Hopelijk kunnen we snel weer open!

Wat mag en kan er allemaal wel op dit moment? Hieronder vindt u alle vragen én antwoorden. Staat uw vraag er niet tussen? Neem contact op via het contactformulier op deze pagina en onze medewerkers helpen u graag verder!

Ik wil alvast een (bedrijfs)evenement organiseren, kan dat?

Wat leuk dat je iets wil organiseren. We helpen je hier graag bij en plaatsen graag een optie in de agenda. Omdat we op dit moment niet exact weten welke voorwaarden er op het moment van het evenement van kracht zijn bekijken we t.z.t. samen naar de mogelijkheden.

Is het ook mogelijk om een live stream te verzorgen?

Natuurlijk, dat is ook bij ons mogelijk! In plaats van alle gasten bij ons uit te nodigen, kunnen we ook een deel van uw gasten bereiken middels een live streamverbinding. We vertellen u hier graag meer over. [/su_spoiler]

Wanneer zijn jullie geopend?

Onze locatie is enkel geopend op afspraak en voor besloten bijeenkomsten.

Aan welke richtlijnen moet ik mij houden?

Door de overheid en het RIVM zijn regels opgesteld die wij hanteren op de locatie. Als je het pand betreedt ga je ermee akkoord dat je jezelf houdt aan deze regels. Daarnaast vragen wij je om jouw contactgegevens achter te laten.

Hoe gaan jullie om met de 1,5 meter afstand?

Wij hebben met looplijnen aangegeven waar u kunt lopen. Daarnaast vragen wij u om 1,5 meter afstand aan te houden tot andere gasten en onze medewerkers, ook als u in de wachtrij staat bij de entree.

Hoe kan ik een ruimte reserveren?

Reserveren kan via ons mailadres en telefonisch via 030 744 0055

Wat zijn 1,5 meter-evenementen?

Dat zijn evenementen waarbij bezoekers gedurende het hele evenement 1,5 meter afstand kunnen houden van anderen. Met wat aanpassingen op onze locatie en (als dat nodig is) in uw programma is dat geen enkel probleem.

Waarom zou ik zo’n 1,5 meter evenement organiseren?

Ondanks dat digitale evenementen ook zeker kunnen, gaat er niets boven echte ontmoetingen. Het praat makkelijker, het is gezelliger, er is meer beleving én u kunt genieten van goed eten. Tijdens een 1,5 meter evenement is dit absoluut mogelijk.

Hoe wordt er gezorgd dat mijn gasten zich aan de 1,5 meter afstand houden?

Onze ruimtes zijn multifunctioneel inzetbaar en kunnen wij op de meest praktische manieren indelen. Het aantal gasten bepaalt welke ruimtes wij hiervoor gebruiken en hoe wij deze zullen inrichten.

Kunnen jullie ons helpen met de juiste voorbereidingen voor mijn gasten?

Jazeker! Voor aanvang van het evenement stuurt u de informatie over het evenement naar uw deelnemers. Bij aankomst op de locatie wassen gasten eerst hun handen en stellen wij een aantal controlevragen. Daarna hangen ze zelf hun jas in de garderobe. Ons team zorgt voor de wachtrij voor de entree, de afzonderlijke ruimtes en de toiletten.

Hoe kan ik de richtlijnen en RIVM-regels met mijn gasten delen?

Een van onze teamleden zal, zodra iedereen aanwezig is, uw gasten welkom heten en een korte instructie over de voorzorgsmaatregelen geven.

Hoe gaan jullie om met de hygiëne van jullie medewerkers?

Wij passen de maximale bedrijfshygiëne toe, indien gewenst kunt u bij een van onze medewerkers inzage in de logboeken vragen. Daarnaast is ons team voorzien van hygiënische hulpmiddelen (zoals handschoenen voor het keukenteam), wassen zij elke 30 minuten hun handen en worden de ruimtes, tafels en stoelen gereinigd wanneer de gasten weggaan.

Welke hygiëneregels gelden er voor mijn gasten?

Wij verzoeken iedereen om bij de entree en bij een toiletbezoek de handen te wassen/desinfecteren met de daarvoor beschikbaar gestelde middelen.

Blijft het mogelijk om de toiletten te gebruiken?

Voor alle toiletten zijn markeringen aangebracht op de vloer, zo kan er veilig worden gewacht. Een deel van de urinoirs is buiten gebruik, om te voorkomen dat gasten te dicht bij elkaar komen. Daarnaast is de frequentie van het schoonmaken verhoogd, hygiëne gaat boven alles!

Hoe gaan jullie om met de hygiëne van de ruimtes?

Meerdere keren per dag worden alle tafels, stoelen en andere oppervlaktes gereinigd. Daarnaast staan er in elke ruimte genoeg handgelflacons en worden de bijbehorende prullenbakken meerdere keren per dag geleegd.

Hoe weten jullie of jullie werknemers gezond zijn?

Voor onze medewerkers geldt dat wanneer zij klachten hebben, zij zich laten testen en/of thuisblijven.

Hoe weten jullie of alle gasten gezond zijn?

Wij houden ons aan de richtlijnen van het RIVM en vragen onze gasten dit ook doen. Een van deze maatregelen is: thuisblijven bij klachten. Daarnaast vragen wij iedere gast om de digitale gezondheidscheck in te vullen voorafgaand aan het bezoek.

Ik wil met collega’s bijeenkomen, kan dat?

Het is weer mogelijk om voor noodzakelijke vergaderingen of bijeenkomsten bij ons af te spreken. Bekijk hier de geldende voorwaarden. Het is uiteraard van belang dat iedere deelnemer zich aan de geldende basisregels houdt.

Met hoeveel personen kan ik zakelijk bij jullie afspreken?

Het is mogelijk om met maximaal 30 personen bij ons binnen af te spreken als er wordt voldaan aan de voorwaarden die hier terug te lezen zijn.

Contactgegevens

Studio A12
Telefoon: +31 (0)30 744 00 55
Email: info@studioa12.nl

Studio A12 – Bunnik (Utrecht)
Bezoekadres:
Schoudermantel 52, Bunnik
Postadres:
Postbus 56, 3980 CB Bunnik

Salesmanager Jairzinho Litaay

Lees onze maatregelen