Maatregelen

de evenementenlocatie waar beleving centraal staat

Wij zijn weer open!

Goed nieuws: je bent van harte welkom bij Studio A12! Maar wat mag en kan er allemaal? Hieronder vindt u alle vragen én antwoorden. Staat uw vraag er niet tussen? Neem contact op via het contactformulier op deze pagina en onze medewerkers helpen u graag verder!

Update maatregelen geldend vanaf 29 sept

Maandag 28 september heeft er een nieuwe persconferentie plaatsgevonden. We de belangrijkste regels voor u op een rijtje gezet:

• Wat zijn de aanvullende regels bij besloten events boven de 30 personen bij Studio A12?
Hiervoor is het van belang dat er aan eerder genoemde richtlijnen (zie update maatregelen geldend vanaf 20 september) wordt voldaan én het event wordt gemeld bij de Veiligheidsregio Utrecht

• Hoe meld ik mijn event bij de Veiligheidsregio Utrecht?
Wij nemen met jou contact op om alle benodigde informatie hiervoor met jou te delen. Wij zullen als eventlocatie de melding en coördinatie met de Veiligheidsregio Utrecht voor jou verzorgen

• Openingstijden
Evenementen mogen tot 22.00 uur duren.

• Heb je een evenement gepland met meer dan 30 personen na 21 oktober?
Deze evenementen zullen tot nader bericht blijven staan. Uiterlijk 10 dagen van tevoren nemen wij contact met je op.

Update maatregelen geldend vanaf 20 sept

Afgelopen vrijdag heeft er een nieuwe persconferentie plaatsgevonden. Omdat onze locatie in de Veiligheidsregio Utrecht ligt hebben we de belangrijkste regels voor u op een rijtje gezet:

• Mag ik een besloten event organiseren bij Studio A12?
Ja zeker dat mag zolang er aan de geldende RIVM-maatregelen wordt voldaan. De belangrijkste zijn de gezondheidscontrole bij ontvangst, de gastenregistratie en het minimaal 1,5 meter afstand houden gedurende het event.

• Wat zijn de aanvullende regels bij besloten events boven de 50 personen bij Studio A12?
Hiervoor is het van belang dat er aan bovenstaande richtlijnen wordt voldaan én het event wordt gemeld bij de Veiligheidsregio Utrecht

• Hoe meld ik mijn event bij de Veiligheidsregio Utrecht?
Wij nemen met u contact op om alle benodigde informatie hiervoor met u te verzamelen. Wij zullen als eventlocatie de melding en coördinatie met de Veiligheidsregio Utrecht voor u verzorgen

• Waar kan ik de overige maatregelen lezen die jullie als locatie genomen hebben?
Deze hebben we hieronder verzameld voor u

Heeft u nog andere vragen naar aanleiding van het bovenstaande? Neem dan vooral contact met ons op via info@studioA12.nl of 030 744 00 55

Wanneer zijn jullie geopend?

Onze locatie is enkel geopend op afspraak en voor besloten bijeenkomsten.

Aan welke richtlijnen moet ik mij houden?

Door de overheid en het RIVM zijn regels opgesteld die wij hanteren op de locatie. Als je het pand betreedt ga je ermee akkoord dat je jezelf houdt aan deze regels. Daarnaast vragen wij je om jouw contactgegevens achter te laten.

Hoe gaan jullie om met de 1,5 meter afstand?

Wij hebben met looplijnen aangegeven waar u kunt lopen. Daarnaast vragen wij u om 1,5 meter afstand aan te houden tot andere gasten en onze medewerkers, ook als u in de wachtrij staat bij de entree.

Hoe kan ik een ruimte reserveren?

Reserveren kan via ons mailadres en telefonisch via 030 744 0055

Wat zijn 1,5 meter-evenementen?

Dat zijn evenementen waarbij bezoekers gedurende het hele evenement 1,5 meter afstand kunnen houden van anderen. Met wat aanpassingen op onze locatie en (als dat nodig is) in uw programma is dat geen enkel probleem.

Waarom zou ik zo’n 1,5 meter evenement organiseren?

Ondanks dat digitale evenementen ook zeker kunnen, gaat er niets boven echte ontmoetingen. Het praat makkelijker, het is gezelliger, er is meer beleving én u kunt genieten van goed eten. Tijdens een 1,5 meter evenement is dit absoluut mogelijk.

Hoe wordt er gezorgd dat mijn gasten zich aan de 1,5 meter afstand houden?

Onze ruimtes zijn multifunctioneel inzetbaar en kunnen wij op de meest praktische manieren indelen. Het aantal gasten bepaalt welke ruimtes wij hiervoor gebruiken en hoe wij deze zullen inrichten.

Kunnen jullie ons helpen met de juiste voorbereidingen voor mijn gasten?

Jazeker! Voor aanvang van het evenement stuurt u de informatie over het evenement naar uw deelnemers. Bij aankomst op de locatie wassen gasten eerst hun handen en stellen wij een aantal controlevragen. Daarna hangen ze zelf hun jas in de garderobe. Ons team zorgt voor de wachtrij voor de entree, de afzonderlijke ruimtes en de toiletten.

Hoe worden de pauzes en de lunch geregeld?

Er wordt gewerkt met buffetten waarbij wij u de koffie of lunch overhandigen. Hiervoor werken wij in tijdshifts zodat niemand onnodig hoeft te wachten of andere gasten tegen het lijf loopt.

Is er een ruimte waar wij koffie kunnen drinken of lunchen?

Uw lunch of drankje neemt u mee naar de ruimte waarin de bijeenkomst plaatsvindt. Indien de ruimte beschikt over een eigen terras kunnen uw gasten ook daarvan gebruikmaken.

Hoe kan ik de richtlijnen en RIVM-regels met mijn gasten delen?

Een van onze teamleden zal, zodra iedereen aanwezig is, uw gasten welkom heten en een korte instructie over de voorzorgsmaatregelen geven.

Is het ook mogelijk om break-outsessies organiseren?

Natuurlijk, dat blijft mogelijk! In plaats van dat wij de gasten van ruimte laten wisselen, vragen wij de trainers, sprekers of workshopleiders dit te doen. Hierdoor wordt het aantal bewegingen door de locatie geminimaliseerd en blijft het voor iedereen makkelijker om afstand te houden.

Is het mogelijk om na afloop te borrelen?

Jazeker, hiervoor wordt een borrelbuffet verzorgd.

Hoe gaan jullie om met de hygiëne van jullie medewerkers?

Wij passen de maximale bedrijfshygiëne toe, indien gewenst kunt u bij een van onze medewerkers inzage in de logboeken vragen. Daarnaast is ons team voorzien van hygiënische hulpmiddelen (zoals handschoenen voor het keukenteam), wassen zij elke 30 minuten hun handen en worden de ruimtes, tafels en stoelen gereinigd wanneer de gasten weggaan.

Welke hygiëneregels gelden er voor mijn gasten?

Wij verzoeken iedereen om bij de entree en bij een toiletbezoek de handen te wassen/desinfecteren met de daarvoor beschikbaar gestelde middelen.

Blijft het mogelijk om de toiletten te gebruiken?

Voor alle toiletten zijn markeringen aangebracht op de vloer, zo kan er veilig worden gewacht. Een deel van de urinoirs is buiten gebruik, om te voorkomen dat gasten te dicht bij elkaar komen. Daarnaast is de frequentie van het schoonmaken verhoogd, hygiëne gaat boven alles!

Hoe gaan jullie om met de hygiëne van de ruimtes?

Meerdere keren per dag worden alle tafels, stoelen en andere oppervlaktes gereinigd. Daarnaast staan er in elke ruimte genoeg handgelflacons en worden de bijbehorende prullenbakken meerdere keren per dag geleegd.

Hoe weten jullie of jullie werknemers gezond zijn?

Voor onze medewerkers geldt dat wanneer zij verkouden zijn of koorts hebben, zij thuisblijven.

Hoe weten jullie of alle gasten gezond zijn?

Wij houden ons aan de richtlijnen van het RIVM en vragen onze gasten dit ook doen. Een van deze maatregelen is: thuis blijven bij klachten.

Contactgegevens

Studio A12
Telefoon: +31 (0)30 744 00 55
Email: info@studioa12.nl

Studio A12 – Bunnik (Utrecht)
Bezoekadres:
Schoudermantel 52, Bunnik
Postadres:
Postbus 56, 3980 CB Bunnik

Salesmanager Jairzinho Litaay

Lees onze maatregelen