fbpx

Maatregelen

de evenementenlocatie waar beleving centraal staat

Hopelijk kunnen we snel weer open!

Wat mag en kan er allemaal wel op dit moment? Hieronder vindt u alle vragen én antwoorden. Staat uw vraag er niet tussen? Neem contact op via het contactformulier op deze pagina en onze medewerkers helpen u graag verder!

Wanneer zijn jullie geopend?

Onze locatie is enkel geopend op afspraak en voor besloten bijeenkomsten.

Hoe kan ik een ruimte reserveren?

Reserveren kan via ons mailadres en telefonisch via 030 744 0055

Ik wil een (bedrijfs)evenement organiseren, kan dat?

Wat leuk dat je iets wil organiseren. We helpen je hier graag bij en plaatsen graag een optie in de agenda.

Ik wil graag een evenement organiseren zonder 1,5 meter afstand

Dat is mogelijk wanneer alle bezoekers bij binnenkomst een goedgekeurd toegangsbewijs kunnen tonen. Van belang is dat u als organisator van het evenement verantwoordelijk bent voor het doen of toezien op de toegangscontrole.

Welke toegangsbewijzen zijn mogelijk?

Deze lopen we graag persoonlijk met u door, maar u kunt hierbij denken aan de De Corona-check-app van de overheid of een testbewijs via testenvoortoegang.org.

Wat zijn 1,5 meter-evenementen?

Dat zijn evenementen waarbij bezoekers gedurende het hele evenement 1,5 meter afstand kunnen houden van anderen. Met wat aanpassingen op onze locatie en (als dat nodig is) in uw programma is dat geen enkel probleem.

Aan welke richtlijnen moet ik mij houden?

Door de overheid en het RIVM zijn regels opgesteld die wij hanteren op de locatie. Als je het pand betreedt ga je ermee akkoord dat je jezelf houdt aan deze regels.

Hoe gaan jullie om met de 1,5 meter afstand?

Wij vragen u om 1,5 meter afstand aan te houden tot andere gasten en onze medewerkers, ook als u in de wachtrij staat bij de entree.

Het is ook mogelijk een evenement te organiseren zonder 1,5 meter afstand. Alle bezoekers moeten dan bij binnenkomst een goedgekeurd toegangsbewijs kunnen tonen.

Hoe wordt er gezorgd dat mijn gasten zich aan de 1,5 meter afstand houden?

Onze ruimtes zijn multifunctioneel inzetbaar en kunnen wij op de meest praktische manieren indelen. Het aantal gasten bepaalt welke ruimtes wij hiervoor gebruiken en hoe wij deze zullen inrichten.

Is het ook mogelijk om een live stream te verzorgen?

Natuurlijk, dat is ook bij ons mogelijk! In plaats van alle gasten bij ons uit te nodigen, kunnen we ook een deel van uw gasten bereiken middels een live streamverbinding. We vertellen u hier graag meer over. [/su_spoiler]

Hoe gaan jullie om met de hygiëne van jullie medewerkers?

Wij passen de maximale bedrijfshygiëne toe, indien gewenst kunt u bij een van onze medewerkers inzage in de logboeken vragen. Daarnaast is ons team voorzien van hygiënische hulpmiddelen (zoals handschoenen voor het keukenteam), wassen zij elke 30 minuten hun handen en worden de ruimtes, tafels en stoelen gereinigd wanneer de gasten weggaan.

Welke hygiëneregels gelden er voor mijn gasten?

Wij verzoeken iedereen om bij de entree en bij een toiletbezoek de handen te wassen/desinfecteren met de daarvoor beschikbaar gestelde middelen.

Hoe gaan jullie om met de hygiëne van de ruimtes?

Meerdere keren per dag worden alle tafels, stoelen en andere oppervlaktes gereinigd. Daarnaast staan er in elke ruimte genoeg handgelflacons en worden de bijbehorende prullenbakken meerdere keren per dag geleegd.

Hoe weten jullie of jullie werknemers gezond zijn?

Voor onze medewerkers geldt dat wanneer zij klachten hebben, zij zich laten testen en/of thuisblijven.

Contactgegevens

Studio A12
Telefoon: +31 (0)30 744 00 55
Email: info@studioa12.nl

Studio A12 – Bunnik (Utrecht)
Bezoekadres:
Schoudermantel 52, Bunnik
Postadres:
Postbus 56, 3980 CB Bunnik

Salesmanager Jairzinho Litaay

Organiseer nu je event met toegangscontrole