fbpx

Onze werkwijze

Zo organiseren wij jouw evenement

Onze werkwijze

Stap 1

Tijdens een locatiebezoek krijg je een goede indruk van de sfeer en werkwijze van Studio A12. Afhankelijk van het evenement, kunnen we van gedachte wisselen over jouw doelstellingen, wensen en ideeën omtrent het evenement.

Stap 2

Op basis van de informatieaanvraag en het locatiebezoek maken wij een offerte op maat. Na een bevestiging leggen wij de locatie vast en reserveren wij eventueel catering, inrichting, techniek en facilitaire diensten.

Stap 3

In de loop naar het evenement toe, blijven wij met je in contact over de detailinvulling van het evenement. Ongeveer 14 dagen voor het evenement organiseren wij graag een meeting om het draaiboek door te nemen. Het doel is om ‘de puntjes op de i’ te zetten voor aanvang van het evenement.

Stap 4

Op de dag van het evenement word je ontvangen door de event manager; het aanspreekpunt voor deze dag. Samen met de event manager bespreek je het draaiboek en de laatste aandachtspunten. En dan is het tijd om de gasten te ontvangen!

Stap 5

Na afloop van het evenement evalueert onze event manager graag hoe het is gegaan. Een aantal dagen na het evenement, zal onze afdeling sales contact opnemen om nog eens te bespreken of alles naar wens is verlopen.
Organiseer nu je event met toegangsbewijs